Обява 2021
О Б Я В А
Административен съд София-град
В съответствие със Заповед № АЗ-95/28.07.2021 г. на Председателя, Административен съд София-град обявява конкурс за свободните длъжности на връзки с обществеността – 1 работно място, съдебен помощник – 4 работни места, съдебен секретар – 3 работни места, съдебен деловодител - 9 работни места, призовкар – 7 работни места, домакин – 1 работно място.
Основни функции за длъжността „връзки с обществеността“:
Предоставя информация на медиите и обществеността за дейността на Административен съд София-град, разработва програми за популяризиране работата на съда и издигане авторитета на съдебната система в обществото, подпомага административния ръководител при информиране на обществеността и осигуряване на връзки със средствата за масово осведомяване.
Минимален размер на основната заплата 1224 лв.
Основни изисквания:
- Минимална степен на завършено образование – висше, степен „бакалавър“
- Професионален опит – 2 години.
- Отлични познания по стилистика, правопис, граматика и пунктуация, както и комуникативни умения.
Основни функции за длъжността „съдебен помощник“:
Помага при разпределението на входящите преписки и административни дела между отделенията в съда. Извършва проверка на редовността и допустимостта на жалбите, следи за спазване на законоустановените срокове, на законовите изисквания относно съдържанието и основанието им, на изискванията за легитимация на страните, изготвя проекти на съдебни актове.
Възнаграждението е съгласно ЗСВ.
Основни изисквания - да отговарят на изискванията на чл. 162 от ЗСВ:
- Висше образование по специалността „Право”.
- Преминат стаж като стажант-юрист и придобита юридическа правоспособност.
- Отлични познания на нормативните разпоредби, свързани с административното правораздаване.
Основни функции за длъжността „съдебен секретар“:
Изпълнява дейности по подготовката на делата за разглеждане в съдебни заседания; изготвя и прилага към делото протоколи от съдебни заседания; подготвя формуляри, графици и др. документи.
Минимален размер на основната заплата 870 лв.
Основни изисквания:
- Минимална степен на завършено образование – средно.
- Отлични познания по стилистика, правопис, граматика и пунктуация.
- Машинописни умения и компютърна грамотност.
Основни функции за длъжността „съдебен деловодител“:
Обработва и придвижва първоинстанционни и второинстанционни дела, прилага новопостъпили документи, като ги подрежда и номерира, подготвя делата за доклад, изпълнява указанията на председателя на състава, изготвя списъци на призовани за първо по делото заседание, изготвя и изпраща уведомления за решения и уведомления по делата, изготвя преписи от определения и решения, вписва данни по делата и прави справки.
Минимален размер на основна заплата 870 лв
Основни изисквания:
- Минимална степен на завършено образование – средно.
- Познания по общи деловодни техники, работа със стандартно офис оборудване, компютърна грамотност.
- Отлични комуникативни умения, работа с граждани и в екип.
Основни функции за длъжността „призовкар“:
Връчва призовки, съобщения и съдебни книжа. Отговаря за навременното връчване на съдебните книжа. Води книга за движението на всички получени и върнати призовки и съдебни книжа.
Минимален размер на основната работна заплата 723 лв.
Основни изисквания:
1 .Минимална степен на завършено образование – средно.
- Умения и познания по приемане, предаване, подреждане и съхраняване на документацията.
- Отлични комуникативни умения, работа с граждани и в екип.
Основни функции за длъжността „домакин“
Домакинът е материално отговорно лице, което осигурява организацията по снабдяването, закупуването, отчитането и съхранението на материално-веществените стоки и инвентар за нуждите на съда.
Минимален размер на основната работна заплата 748 лв.
Основни изисквания:
1 .Минимална степен на завършено образование – средно.
- Умения и познания по приемане, предаване, подреждане и съхраняване на документацията.
- Отлични комуникативни умения, работа с граждани и в екип.
Длъжностните характеристики са на разположение на сайта на Административен съд София-град.
Провеждане на конкурса:
Първи етап - разглеждане на постъпилите заявления, документи и декларации за допускане до втория етап;
Втори етап с допуснатите кандидати, преминали първи етап - тест за проверка на познанията относно общата нормативна уредба на съдебната власт, работата на съдебната администрация (ЗСВ, ПАС), а за длъжността „съдебен помощник”- решаване на административно-правен казус.
Трети етап – събеседване само с кандидатите за длъжността „съдебен помощник“, издържали писмения изпит с оценка над „Много добър“ 4.50, а за останалите длъжности събеседването ще се проведе с кандидатите, получили минимум 18 точки от теста.
Необходими документи:
- подробна автобиография европейски формат, подписана от кандидата.
- нотариално заверено копие от диплома за завършена степен на образование;
- копия от документи, удостоверяващи продължителността на професионалния опит и трудов стаж;
- за длъжността „съдебен помощник“ – нотариално заверено копие от удостоверение за придобита юридическа правоспособност и декларация за българско гражданство по чл. 162 от ЗСВ;
- свидетелство за съдимост с посочена длъжност, за която се кандидатства в оригинал (при кандидатстване за повече от една длъжност в рамките на този конкурс, удостоверението може да се фотокопира и завери с подпис на кандидата);
- медицинско свидетелство в оригинал (при кандидатстване за повече от една длъжност в рамките на този конкурс, удостоверението може да се фотокопира и завери с подпис на кандидата);
- медицинско удостоверение, издадено в резултат на извършен медицински преглед, че лицето не страда от психическо заболяване и медицинско удостоверение, че лицето не се води на учет (при кандидатстване за повече от една длъжност в рамките на този конкурс, удостоверението може да се фотокопира и завери с подпис на кандидата);
- декларация по чл. 340а, ал. 1 от ЗСВ;
- декларация по чл. 340а, ал. 2 от ЗСВ;
- документ за компютърна грамотност, за длъжностите „връзки с обществеността“, „съдебен помощник”, „съдебен деловодител” и „съдебен секретар”;
- други свидетелства, сертификати и документи, които доказват квалификация и умения за обявената длъжност.
Кандидатите следва да попълнят и подадат лично или от упълномощен представител заявлението за кандидатстване (по образец), необходимите документи и декларации (по образец). Формуляри от заявлението и декларациите могат да се получат в регистратурата на Административен съд София-град или от сайта на съда: www.admincourtsofia.bg
Място и краен срок за подаване на документи: един месец след публикуване на обявата – до 30.08.2021 г., включително на адрес: Административен съд София-град, ул. Г. Вашингтон 17, партер, служба „Регистратура“ от 15.00 ч. до 17.00 ч.